"Міфічним" посадовим особам ДСЕС нарізають нові функції?

Пройшло чергове 21 засідання Національної ради реформ. Цього разу воно було присвячене дерегуляції. Відзвітували про виконання 60% завдань, які Уряд ставив перед собою в минулому році.


Інформація про засідання Нацради реформ (з посиланням на презентації) з'явилась на офіційному сайті та на власній сторінці Мінекономрозвитку в соцмережі:

Із представленої інформації мене особисто зацікавили два питання:

Перше це законопроект 2422а. Цей законопроект віднесено до найбільш пріоритетних(!), про це свідчить слайд під номером 7, скріншот якого винесений мною в преамбулу. Його прийняттям передбачено врегулювати здійснення окремих напрямів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.

Позитив: законопроект народного депутата, прийняття якого лобіює Уряд. Таке рідко трапляється в наші часи.

Негатив: зміни, які пропонуються законопроектом до Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення".


Таке відчуття, що урядовці забули про своє рішення реорганізувати шляхом перетворення Державну санітарно-епідеміологічну службу України. Забули і про те, що в країні, наразі, не залишилось жодної "посадової особи державної санітарно-епідеміологічної служби". Для кого і для чого лобіюється прийняття цього законопроекту і як він врегулює діяльність новостворених центральних органів виконавчої влади для мене залишається загадкою.

Друге питання - це цифра 60%. Саме стільки з поставлених у 2015 році завдань виконав Уряд. Почитати ці завдання можна відкривши План заходів щодо дерегуляції господарської діяльності, затверджений розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2015 №357-р. Якщо довіряти інформації Державної регуляторної служби, то МОЗ не виконало жодного із 5 запланованих заходів (13, 16, 17, 40, 46), серед яких:

- скасування видачі дозволу на роботу лабораторії із збудниками відповідної групи патогенності;

- удосконалення дозвільних процедур у сфері господарської діяльності та приведення вітчизняних граничних норм випромінювання у відповідність з європейськими нормами шляхом збільшення граничного допустимого рівня електромагнітних випромінювань для діапазонів дуже високих частот та ультрависоких частот з 2,5 мкВт/см-2, або 3 В/м, до 10 мкВт/см-2, або 6 В/м;

- скасування вимоги щодо ліцензування рентгенівського обладнання 1960-1990 років виробництва, оснащеного малопотужними рентгенівськими трубками, що перебуває в експлуатації, крім ліцензування рентгенотерапевтичного обладнання та радіологічних відділень, що використовують відкриті джерела іонізуючого випромінювання;

- скасування видачі дозволу Комітету медичної та мікробіологічної промисловості на зберігання прекурсорів;

- гармонізація вимог щодо маркування продукту та інформування про нього із стандартами Європейського Союзу.

Це я до чого? Напевно, натякаю, що дисктувати про потрібно/непотрібно треба на етапі затвердження розпоряджень Кабміну, а коли прийняли, то треба виконувати. Лише тоді будуть зміни.

P.S.: Тим хто активно розповідає про відсутність відповідальності в зовнішніх експертів рекомендую ще раз перечитати про друге питання ;))


"Міфічним" посадовим особам ДСЕС нарізають нові функції? "Міфічним" посадовим особам ДСЕС нарізають нові функції? Reviewed by Віктор Ляшко on 23:07:00 Rating: 5

Немає коментарів:

На платформі Blogger.