Захисники прав споживачів вимагають введення в Німеччині єдиної прозорої системи контролю за дотриманням санітарних норм у закладах громадського харчування.
В еру діджиталізації це зробити було б не дуже складно. Але ефект був би відчутний вже у перші роки експлуатації, оскільки ходити чи не ходити до закладу вирішує споживач. А коли всі твої проблеми на кухні та в складах на виду у всіх, то у власника точно буде відсутня мотивація порушувати вимоги санітарних норм.
Але, як виявилось, ми для впровадження своїх ініціатив обрали досить тривалий шлях. От у німців колеги пішли іншим шляхом.
Незалежна організація з захисту прав споживачів Foodwatch, заснована і 2002 році в Берліні звинуватила органи контролю Німеччини в недостатній поінформованості громадськості про результати перевірок закладів громадського харчування. У нас всі кому не лінь також це роблять останнім часом. Але в нас просто критикують і хають попередників. А що ж у німців?
Для того щоб змінити в кращу сторону, Foodwatch спільно з берлінською ініціативою з забезпечення пропозорості інформації FragDenStaat (перекладається як «Запитай у держави») запустили з середини січня 2019 року новий портал під назвою Topf Secret (можна перекласти як «Секрети кастрюлі», напевно легкий тролінг англійського Top Secret).
На цьому сайті споживачі можуть залишати запити щодо санітарного стану закладів, які їх цікавліть: кафе, ресторанів, шкільних їдалень, пекарень, закусочних. Портал перенаправляє ці заявки до контролюючих органів. Відповідно до законодавства Німеччини (Verbraucherinformationsgesetz), органи контролю зобов'язані надавати відомості про результати проведених ними перевірок, так що теоретично проігнорувати запити вони не можуть. За останні чотири місяці такі заявки залишили близько 15 тисяч громадян Німеччини.
Паралельно з цим організація Foodwatch і ініціатива FragDenStaat звернулися до міністра продовольства і сільського господарства Німеччини Юлії Клекнер (Julia Klöckner). Вони вимагають створити в країні таку ж прозору систему санітарного контролю, як в Данії. Там споживачі можуть ознайомитися з результатами перевірок санітарно-гігієнічного стану підприємств громадського харчування прямо в закладі (звіт вивішується на видному місці) або в інтернеті.
Для більшої очевидності данці використовують систему смайликів. "Безгрішний" в санітарному сенсі ресторан вивішує смайлик з найширшою посмішкою. Чим гірше йдуть справи з дотриманням санітарних норм, тим менша посмішка. У закладах, де ситуація на межі катастрофи, смайлик сумує. Введення такої системи оповіщення споживачів призвело до того, що ресторани і кафе в Данії стали помітно турботливіше відноситись до дотримання санітарних норм.
Але, як виявилось, ми для впровадження своїх ініціатив обрали досить тривалий шлях. От у німців колеги пішли іншим шляхом.
Незалежна організація з захисту прав споживачів Foodwatch, заснована і 2002 році в Берліні звинуватила органи контролю Німеччини в недостатній поінформованості громадськості про результати перевірок закладів громадського харчування. У нас всі кому не лінь також це роблять останнім часом. Але в нас просто критикують і хають попередників. А що ж у німців?
Для того щоб змінити в кращу сторону, Foodwatch спільно з берлінською ініціативою з забезпечення пропозорості інформації FragDenStaat (перекладається як «Запитай у держави») запустили з середини січня 2019 року новий портал під назвою Topf Secret (можна перекласти як «Секрети кастрюлі», напевно легкий тролінг англійського Top Secret).
На цьому сайті споживачі можуть залишати запити щодо санітарного стану закладів, які їх цікавліть: кафе, ресторанів, шкільних їдалень, пекарень, закусочних. Портал перенаправляє ці заявки до контролюючих органів. Відповідно до законодавства Німеччини (Verbraucherinformationsgesetz), органи контролю зобов'язані надавати відомості про результати проведених ними перевірок, так що теоретично проігнорувати запити вони не можуть. За останні чотири місяці такі заявки залишили близько 15 тисяч громадян Німеччини.
Паралельно з цим організація Foodwatch і ініціатива FragDenStaat звернулися до міністра продовольства і сільського господарства Німеччини Юлії Клекнер (Julia Klöckner). Вони вимагають створити в країні таку ж прозору систему санітарного контролю, як в Данії. Там споживачі можуть ознайомитися з результатами перевірок санітарно-гігієнічного стану підприємств громадського харчування прямо в закладі (звіт вивішується на видному місці) або в інтернеті.
Для більшої очевидності данці використовують систему смайликів. "Безгрішний" в санітарному сенсі ресторан вивішує смайлик з найширшою посмішкою. Чим гірше йдуть справи з дотриманням санітарних норм, тим менша посмішка. У закладах, де ситуація на межі катастрофи, смайлик сумує. Введення такої системи оповіщення споживачів призвело до того, що ресторани і кафе в Данії стали помітно турботливіше відноситись до дотримання санітарних норм.
Чи є таракани в ресторанах Німеччини?
Reviewed by Віктор Ляшко
on
21:29:00
Rating:

Немає коментарів: