Встановлені спонсори антивакцинальної пропаганди

Група вчених з американських університетів Джорджа Вашингтона, Джона Хопкінса і Меріленда з'ясувала, які компанії рекламують пропаганду про відмову від вакцинації в Facebook. 

Роберт Кеннеді-молодший Фото: uneath.com



Згідно з результатами дослідження, основними спонсорами таких повідомлень виявилися проекти Роберта Кеннеді-молодшого World Mercury Project і Stop Mandatory Vaccinations Ларрі Кука. За їх рахунок просувалися 54% всього рекламного контенту про щеплення в соцмережі з грудня 2018 року по лютий 2019 року.

Дослідження, опубліковане в журналі Vaccine, включає результати аналізу понад 500 рекламних постів, пов'язаних з щепленнями. З них 163 пропагували вакцинацію, а 145 - навпаки, закликали від неї відмовитися. За щеплення виступали 83 організації охорони здоров'я, тоді як проти щеплень пости замовляли в основному (54%) World Mercury Project і Stop Mandatory Vaccinations.

Одне таке рекламне повідомлення коштувало замовникам близько $ 500, а переглянути кожне з них могли від 5 тисяч до 50 тисяч користувачів Facebook. Часто такі повідомлення містили поради, які товари, книги по темі придбати, які семінари відвідати. У стандартних рекламних роликах розповідали про те, що здорова 14-тижнева дитина, отримавши вісім щеплень, помирає впрдовж доби. Пізніше подібні відео, розміщені організацією Ларрі Кука на YouTube, були позбавлені можливості приносити прибуток. Також в березні 2019 року керівництво краудфандінгової платформи GoFundMe, за допомогою якої Ларрі Кук збирав гроші на рекламу, заблокувало його кампанії. Брат і сестра Роберта Кеннеді публічно критикували його діяльність.

Сайти проектів World Mercury Project і Stop Mandatory Vaccinations наповнені інформацією про шкоду щеплень, яку автори видають за достовірну, підкріплюючи її історіями з життя людей і посиланнями на відповідну літературу. Крім ознайомлення з матеріалами по темі, користувач може внести пожертвування. Організатори стверджують, що їх проекти створені задля боротьби за здоров'я дітей і загальне благополуччя людства.

«Ми вирішуємо проблему дезінформації вакцинації на Facebook, скорочуючи її поширення і надаючи користувачам авторитетну інформацію від експертів у цій темі. Ми співпрацюємо з провідними громадськими організаціями охорони здоров'я, такими як Всесвітня організація охорони здоров'я (ВООЗ)», - прокоментував ситуацію представник Facebook, запевнивши, що, в разі якщо поширення фальсифікації продовжиться, компанія готова зовсім відмовитися від реклами.

Компанія Facebook вже вжила заходів по контролю інформації про щеплення. На тематичні запити соцмережа тепер пропонує користувачеві ознайомитися з матеріалами ВООЗ, яка вважає недовіру до вакцин однією з десяти найнебезпечніших загроз в світі.
Встановлені спонсори антивакцинальної пропаганди Встановлені спонсори антивакцинальної пропаганди Reviewed by Віктор Ляшко on 11:17:00 Rating: 5

Немає коментарів:

На платформі Blogger.